BRIVO leverer løsninger som muliggjør effektive beslutninger i bedrifter ved å utnytte brukerdata fra nett- og mobilapplikasjoner.
BRIVO startet opp med et ønske om å hjelpe kunder med å gjøre om data fra tall og ord til innsikt som kan benyttes i arbeidet med å lykkes i de digitale bransjene. Den unike kunnskapen om data og analyse BRIVO har internt setter dem i en god posisjon til å løse problemer på en ny måte.
Hadde ikke klart det på egenhånd
Da vi først kom i kontakt med OSMB hadde vi utfordringer med at kontaktnettet vårt ikke var tilstrekkelig for å nå de store Enterprise-kundene. Vi var positive og spente på prosessen med OSMB da vi helt fra starten av ble trygge på hvordan OSMB ville fremstå når de kontaktet kunder på våre vegne. Vi hadde flere workshops før prosjektet startet, samt at vår kundekontakt gjennomførte en full sales pitch til vår daglige leder før hun startet å booke møter.
Det var helt tydelig fra starten av at OSMB er alt annet enn en stereotyp møtebooker. Fokuset ligger på kvalitet over kvantitet, samt at kunden virkelig føler at den som ringer jobber for BRIVO. Produktansvarlig i BRIVO, Kim Falla, hadde tett dialog med kundeansvarlig i OSBM gjennom hele prosjektet. På denne måten ble vi trygge på at OSMB forsto våre tjenester, samt at de var en god sparringspartner på hvilke metoder som burde bli brukt i forbindelse med de forskjellige casene
OSMB sørget også for å få nyttig informasjon i forkant av møtene som gjorde at vi var tryggere når vi møtte kunden, samt fikk tilpasset møtene på en bedre måte. Dette gjorde at vi fremsto profesjonelle fra første stund.
Vi er utrolig fornøyde med den jobben OSMB har gjort for oss og har ved hjelp av dem kommet i kontakt med mange store aktører som vi trolig ikke hadde klart å oppnå på egenhånd. Dersom du er ute etter en profesjonell møtebooker, som blir en del av deres salgsapparat, kan vi varmt anbefale OSMB. For oss ble vår kundekonsulent en del av BRIVO familien.